مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تمدید شد

۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۷۱۵ خبر روز
تعداد بازدید:۶۷۴۰
مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تا ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 96/3/29 تمدید شد.
مهلت ثبت نام  پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تمدید شد

مهلت ثبت نام تا ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 96/3/29 تمدید شده است. متقاضیان می توانند با ورود به سایت دانشگاه و سامانه ثبت نام نسبت به این امر اقدام نمایند.

تذکر مهم: مهلت ثبت نام به دلیل انجام فرآیند مصاحبه به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

با عنایت به تعداد معرفی شدگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وعلی رغم برگزاری مصاحبه هر رشته در 2 روز متوالی، لازم است داوطلبان مطابق تاریخ مندرج در کارت ورود به جلسه برای مصاحبه به دانشگاه مراجعه نمایند.

به اطلاعیه های بعدی دانشگاه نیز توجه شود.

 از کلیه پذیرفته شدگان دوره های مختلف (روزانه - پردیس خودگردان - بورس اعزام) طبق جدول زمانبندی اعلام شده مصاحبه به عمل خواهد آمد.

بنا بر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه داوطلبان رشته آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان توجه داشته باشند آزمون آنان در دو مرحله، مرحله اول آزمون کتبی در تاریخ 96/4/14 ساعت 5 بعد از ظهر و مرحله دوم بررسی سوابق علمی و مصاحبه در دو روز متوالی 14 و 15 تیرماه سال جاری برگزارخواهد شد.

دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان بزرگترین دانشگاه علوم انسانی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و به­ منظور سنجش علمی و بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و ایجاد شرایط مناسب و یکسان، به صورت نیمه متمرکز و طی یک مرحله بررسی سوابق علمی ومصاحبه (به استثنای رشته آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان که طی دو مرحله کتبی وبررسی سوابق علمی ومصاحبه)دانشجوی دکتری می پذیرد. لذا، شرایط و ضوابط ثبت نام و شرکت داوطلبان در آزمون مذکور به شرح ذیل اعلام می گردد.

شرایط عمومی

- احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (1) و (2) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1396 سازمان سنجش آموزش کشور

-داوطللبان می­توانند براساس کد رشته ­هایی که به دانشگاه معرفی شده ­اند مطابق    جدول شماره 1 از تاریخ (96/3/20 لغایت96/3/25) با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی (www. atu.ac.ir) نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط اختصاصی

- داوطلبان پس از پذیرش نهایی و قبولی در دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی، ملزم به ارائه مدرک زبان معتبر با حدنصاب نمره 70% برای رشته های آموزش زبان انگلیسی ،ترجمه و زبان شناسی و 50% برای سایر رشته ها از MCHE یا معادل آن در سایر آزمون­های معتبر زیر و یا کسب حدنصاب لازم در آزمون زبان  عمومی برگزار شده توسط دانشگاه علامه طباطبائی تا قبل از ارزیابی جامع دوره دکتری هستند.

MSRT (MCHE) – IELTS – TOEFL (PBT) - TOEFL (IBT) - TOEFL (CBT) - TOLIMO

نحوه پذیرش دوره روزانه - پردیس خودگردان  بورس اعزام به خارج

پذیرش بر اساس بررسی سوابق علمی ومصاحبه است. دوره روزانه  و بورس اعزام به خارج از روز شنبه 96/4/10 لغایت پنج شنبه 96/4/15 و دوره پردیس خودگردان از روز شنبه 96/4/17 لغایت سه شنبه 96/4/200 مطابق جدول زمانبندی برای هر رشته دو روز متوالی برگزار می­گردد. (به استثنای دوره بورس اعزام به خارج رشته‌های 1-برنامه ریزی درسی پذیرش باعنوان آموزش وپرورش پیش دبستان2- آمار پذیرش با عنوان علوم آکچواری 33-مالی پذیرش با عنوان بیمه)

تذکر مهم: در رشته آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان پذیرش دو مرحله ای است . مرحله اول آزمون کتبی و مرحله دوم بررسی سوابق علمی ومصاحبه است . داوطلبان این رشته توجه داشته باشند می‌بایست در دوآزمون شرکت نمایند در صورت عدم حضور در آزمون کتبی امتیاز این بخش به آنان تعلق نخواهد گرفت. 

-امتیاز بررسی سوابق علمی ومصاحبه 50 است که 20 امتیاز مربوط به آموزشی وپژوهشی و 30 امتیاز به مصاحبه اختصاص داده شده است.

مواد درسی مورد ارزیابی در آزمون کتبی رشته آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

 

دروس مورد ارزیابی

ضریب

ملاحظات

اصول ونظریه های آموزش زبان

2

 

مبانی تهیه وتدوین مواد آموزشی

1.5

 

آزمون سازی ونظریه‌های ارزشیابی

1.5

 

بررسی سوابق علمی ومصاحبه

زمان ثبت نام

- داوطلبان لازم است برای ثبت نام از تاریخ 96/3/20 لغایت 96/3/25 با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی (www. atu.ac.ir) اقدام نمایند.

زمان بررسی سوابق علمی و برگزاری مصاحبه، دوره روزانه  و بورس اعزام به خارج از روز شنبه 96/4/10 لغایت پنج شنبه 96/4/15 و دوره پردیس خودگردان از روز شنبه 96/4/17 لغایت سه شنبه 96/4/200 مطابق جدول زمانبندی برای هر رشته دو روز متوالی خواهد بود.

توجه: داوطلبان عزیز توجه داشته باشند با توجه به این که برای هر رشته دو روز متوالی برای مصاحبه در نظر گرفته شده است (به اسثتثنای دوره بورس اعزام به خارج رشته‌های 1- برنامه ریزی درسی پذیرش باعنوان آموزش وپرورش پیش دبستان2-آمار پذیرش با عنوان علوم آکچواری 3-مالی پذیرش با عنوان بیمه)لازم است مطابق جدول زمانبندی به دانشگاه مراجعه نمایند وعدم حضور در روزهای تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده ودر هیچ زمان دیگری مصاحبه برگزار نخواهد شد.

تذکر مهم: داوطلبان رشته آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان توجه داشته باشند پذیرش آنها دو مرحله است و داوطلبان طبق جدول زمانبندی اعلام شده می بایست در آزمون کتبی شرکت نمایند. بدیهی است درصورت عدم حضور،  امتیاز این بخش به آنان تعلق نخواهد گرفت.

هزینه ثبت نام :

- پرداخت مبلغ 1.000.000 ریال  (یک میلیون ریال) بابت هزینه ثبت نام برای هر رشته که به شرح ذیل قابل پرداخت است.

توجه: با توجه به این که برای هر رشته گرایش، مصاحبه جداگانه برگزار خواهد شد لذا، ضروری است برای هر رشته گرایش مبلغ 1.000.000 ریال وبرای گرایش‌های بعدی همان رشته، هر گرایش مبلغ 700.0000 ریال واریز نمایند.

تذکر مهم: رشته آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان با توجه به دومرحله‌ای بودن پذیرش می بایست مبلغ 1.500.000(یک میلیون وپانصد هزار ریال) بابت دو مرحله آزمون (کتبی وبررسی سوابق علمی ومصاحبه ) پرداخت نمایند.

-مبالغ فوق از طریق کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب، به صورتonline پرداخت می­شود، لذا در دسترس بودن کارت بانک­های عضو شبکه شتاب در زمان ثبت نام الزامی است. کاربر برای پرداخت online باید از موارد زیر در مورد کارت بانکی مورد استفاده، مطلع باشد:

الف- شماره کارت (PAN)

ب- کلمه عبور (PIN)

ج- تاریخ انقضای کارت (Expire Date)

د- کد 2 CVV

مدارک مورد نیاز

داوطلبان لازم است مدارک را به ترتیبی که در ذیل نوشته شده در روز مصاحبه ارایه نمایند:

1- فرم تکمیل شده مشخصات فردی، سوابق آموزشی و پژوهشی (فرم شماره1) به همراه اصل مدارک درخواستی

2-یک قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده

3-اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی

4- اصل و تصویر مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات به ترتیب مقطع تحصیلی

تبصره: برای دانشجویان سال آخر دوره­ کارشناسی ارشد، گواهی تأیید شده دانشگاه محل تحصیل مبنی بر فارغ التحصیل شدن تا تاریخ 96/6/31 با ذکر معدل به همراه ریز نمرات

5- آن دسته از پذیرفته شدگان که با استفاده از سهمیه مربیان در چند برابر ظرفیت قرار گرفته­اند در صورتی می­توانند در مصاحبه شرکت نمایند که کلیه شرایط و ضوابط آیین نامه ادامه تحصیل مربیان ( ابلاغی از طرف وزارت علوم، تحقیقات فناوری) را دارا بوده و ملزم به ارائه اصل گواهی مبنی بر عضو هیأت علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی دانشگاه­های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تأیید بالاترین مقام مسئول می­باشند.

6- پذیرفته شدگان مرد باید از لحاظ خدمت وظیفه عمومی با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 13966 یکی از شرایط را دارا باشند.

توجه: علاوه بر مدارک بالا، همراه داشتن مدارک ذکر شده در فرم شماره 1 (فرم مشخصات فردی، سوابق آموزشی وپژوهشی) الزامی است. ضمناً در صورتی که مقالات دارای نمایه معتبر (همانند ISI و SCOPUS و.....) باشد، حتماً در روز مصاحبه ارائه گردد و در صورت عدم ارائه، امتیاز تعلق نخواهد گرفت.

  متن اطلاعیه 

  فرم شماره یک

 برنامه زمانبندی روزانه

 برنامه زمانبندی پردیس

 فرم توصیه نامه 

 فرم طرح نامه

ورود به سامانه ثبت نام آزمون دکتری


نظر شما :