پروژه‌های عمرانی دانشگاه با حضور وزیر علوم افتتاح شد

۳۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۷۱۸ خبر روز
تعداد بازدید:۴۶۳۳
5 پروژه‌های عمرانی دانشگاه با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 30 بهمن در محل پردیس شماره یک دانشگاه افتتاح شد.
پروژه‌های عمرانی دانشگاه با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این پروژه ها شامل: ساختمان مجتمع آموزشی- فرهنگی امام علی(ع) درمحوطه پردیس اصلی دانشگاه، ساختمان های معاونت دانشجویی و مرکز مشاوره در محوطه جنبی پردیس اصلی، ساختمان مرکز رشد و کارآفرینی در بزرگراه شهید حقانی، ساختمان گل نرگس با کاربری آموزشی و فرهنگی در خوابگاه شهید سلامت بود که با حضور وزیر علوم در  این مجتمع به صورت همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. در این مراسم دکتر ضیاء هاشمی معاون فرهنگی، دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم و دکتر صدیقی رییس سازمان دانشجویان، دکتر سلیمی رئیس دانشگاه و معاونان و روسای دانشکده ها و مدیران بخش های حضور داشتند.

ساختمان مجتمع آموزشی- فرهنگی امام علی (ع) به عنوان پروژه اصلی دانشگاه با زیربنای 6800 مترمربع است که این ساختمان شامل: مسجد، درمانگاه، موزه و بخش‌های اداری دانشگاه است. پروژه‌های جنبی دانشگاه که مورد بهره برداری قرار گرفتند شامل یک ساختمان معاونت دانشجویی دانشگاه است که این ساختمان حاصل بازسازی دو بلوک خریداری شده در مجاورت پردیس اصلی با زیربنای 1800 متر است. همچنین ساختمان مرکز رشد و کارآفرینی از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است. این ساختمان حاصل بازسازی و تغییر کاربری خوابگاه شهید ارشادی دانشگاه است که به منظور اصرار مرکز رشد و کارآفرینی با زیربنای حدود 2500 متر افتتاح شد. پروژه‌ جنبی دیگر که از امروز مورد بهره برداری قرار گرفت ساختمان گل نرگس است. این ساختمان با کاربری آموزشی و فرهنگی در 4 طبقه و در محل خوابگاه شهید سلامت احداث شده است.

  

  

  


نظر شما :