پیام تبریک معاون آموزشی به مناسبت فرارسیدن هفته سرآمدی آموزش

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۷ کد : ۲۱۳۳۸ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۱۳۹۰
دکتر علی آدمی، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در پیامی فرارسیدن هفته ( سرآمدی آموزش، تحول، تعالی) را به خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی تبریک گفت.
پیام تبریک معاون آموزشی به مناسبت فرارسیدن هفته سرآمدی آموزش

دکتر علی آدمی، معاون آموزشی دانشگاه عالمه طباطبائی در پیامی فرا رسیدن هفته سرآمدی آموزش را تبریک گفتند، بخشی از این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته سر آمدی آموزش با عنوان تحول و تعالی را خدمت همه دانشجویان عزیز، استادان ارجمند و کارمندان محترم تبریک و تهنیت عرض می کنم، جا داره یاد استاد بزرگ ، شهید مرتضی مطهری که حق بزرگی برآموزش کشورمان دارند را گرامی بداریم و پاس بداریم خدمات ارزشمند این استاد بزرگ را با استعانت خداوند و یاری از کتاب های ایشان تا سر منشا تحول در آموزش کشورمان باشیم.
سالکی که گذشت، سال موفقیت آمیزی در حوزه آموزش برای دانشگاه علامه طباطبائی بود و جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از همه کسانی که به نوعی در آموزش شرکت داشته اند و علی رغم تلاطم های کشور و دانشگاه در نیم سال اول، حوزه آموزش هیچگاه از حرکت باز ننشست و این هم به برکت اساتید عزیز و دانشجویان گرامی و کارشناسان ما در دانشگاه بوده است و بدون همکاری آن ها  این مقدار از موفقیت میسر نبود.
برنامه راهبردی در حوزه معاونت آموزشی که مجموعه ای از راهبردها و برنامه ها و اقدامات در راستای کیفی سازی نظام آموزشی در دانشگاه علامه طباطبائی بود در سال 1401 به اجرا گذاشته شد، توجه و تاکید معاونت آموزشی در این برنامه بر کیفی گرایی آموزشی و بالابردن کیفیت در حوزه خدمات آموزشی، فرایند های آموزشی، متون و برنامه های درسی بود.
 هیچ فرایندی ارتقاء و بهبود پیدا نمی کند مگر با آسیب شناسی جدی ، سعی کردیم در سال 1401 این آسیب شناسی را با کمک خود گروه های آموزشی و اساتید ارجمند انجام دهیم.
از دیگر نکات در حوزه آموزشی که مورد توجه وزارت علوم نیز می باشد بحث استاد سرآمد آموزشی است که برای این موضوع نیز برای اولین بار در کشور از طرف وزارت علوم طرحی  مطرح شده است که به نوعی باعث تقویت هویت آموزش و تقویت بعد آموزشی استادان ارجمند خواهد شد.
حوزه آموزش دانشگاه، حوزه بسیار مهم و حساسی است، حوزه زنجیر واری است که باید همه حلقه ها در کنار هم قرار گیرند که یک زنجیره آموزشی قوی ایجاد شود و چون آموزش یک امر بسیار پویایی است، قطعا با آسیب ها و چالش ها و مسائل نوپدیدی مواجهه است و ما همواره دست یاری به سوی دانشجویان و استادان و کارشناسان محترم در حوزه آموزش دراز می کنیم که کمک کنند و همفکری بدهند تا ما بتوانیم بهترین فضای آموزشی را داشته باشیم  و همواره نام بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی انشالله بدرخشد. 
 


نظر شما :