نخستین نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی آغاز به کار کرد/ گزارش تصویری

۰۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۲ کد : ۲۰۸۱۰ خبر روز
تعداد بازدید:۲۲۳۳
نخستین نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی با مشارکت معاونت ها، دانشکده ها و پژوهشکده های این دانشگاه در خانه فرهنگ پردیس مرکزی(ایراندخت) افتتاح شد.
نخستین نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی آغاز به کار کرد/ گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی، نخستین نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک سالۀ علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، دکتر رضا صابری، معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکترمحسن حبیبی، مدیر روابط عمومی و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه، امروز یکم اسفندماه 1401 در خانه فرهنگ پردیس مرکزی دانشگاه آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه، دستاوردها و عملکردهای برگزیدۀ دانشگاه علامه طباطبائی با هدف آشنایی استادان، دانشجویان و دانشگاهیان با ظرفیت های یکدیگر به منظور افزایش همکاری های میان رشته ای، ایجاد انگیزه، امید، نشاط، نوآوری و خلاقیت در محیط دانشگاه، عرضۀ ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه به سازمان ها و مسئولان کشور، استفاده از این دستاوردها جهت حل مسائل کشور، حرکت در مسیر اقتصاد دانش بنیان و تحقق اهداف تعریف شده در جهت برنامه راهبردی دانشگاه و حرکت به سمت مرجعیت دانشگاه در علوم انسانی در 11 غرفه در فضایی با مشارکت معاونت ها، دانشکده ها و پژوهشکده های دانشگاه در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی، علم داده و ریاضی به نمایش در آمده است.
در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی از سه سامانه معاونت دانشجویی دانشگاه با عنوان های «سامانه الکترونیک بایگانی اداره خدمات و رفاه دانشجویان»، «سامانه مشاوره الکترونیکی» و «نرم افزار پایش الکترونیک سلامت کارکنان» رونمایی شد.
برگزاری نشست‌ها، کارگاه های آموزشی و رونمایی از دستاوردهای جدید بخش های مختلف، از جمله بخش های حاشیه ای این نمایشگاه است.

علاقه مندان می توانند تا سوم اسفندماه 1401، از ساعت 9 تا 14:30، از قسمت های مختلف این نمایشگاه بازدید کنند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی نمایشگاه نمایشگاه دستاوردها دستاوردها دکتر طباطبائی علامه طباطبائی علامه


نظر شما :