بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه دخترانه شهید آشتیانی

۱۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۵ کد : ۱۹۹۵۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۴۱
هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی به همراه جمعی از مسئولان معاونت دانشجویی از خوابگاه دخترانه شهید آشتیانی بازدید و با دانشجویان دیدار و گفت و گو کردند.
بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه دخترانه شهید آشتیانی

به گزارش روابط عمومی، با بازسازی و بهره‌برداری از خوابگاه دانشجویی شهید آشتیانی در مهرماه امسال، محیط این خوابگاه با حضور دانشجویان دختر حال و هوای تازه‌ای به خود گرفت. اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی شامگاه دوشنبه، 7 آذرماه 1401 در بازدید از این خوابگاه‌ با دانشجویان دیدار و گفت و گو کردند.
دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، دکتر محمدعلی اسلامی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، دکتر مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه، دکتر محمدرضا قاسمیان، مدیر امور تربیت بدنی دانشگاه، دکتر آتوسا کلانترهرمزی، معاون آموزشی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیریت خدمات دانشجویی و رئیس اداره تغذیه، علی صفری، رئیس اداره خوابگاه‌ها و جمعی از کارکنان دانشگاه در این بازدید حضور داشتند که از نزدیک با دانشجویان گفت‌وگو کردند و در جریان مسائل و مشکلات آن ها قرار گرفتند.
دکتر معتمدی در این بازدید، ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان، برای آنها آرزوی موفقیت کرد و تاکید کرد: دانشگاه علامه طباطبائی با همه توان و امکانات تلاش می‌کند شرایط خوبی را برای زیست دانشجویی فراهم کند.
دانشجویان در این دیدار مشکلات و مسائل خود را در زمینه‌های مختلف از جمله تغذیه، سرویس‌های ایاب و ذهاب، امکانات رفاهی خوابگاهی و ... مطرح کردند و مسئولان دانشگاه نیز با شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان، قول بررسی و پیگیری دادند.
 

کلید واژه ها: دکتر دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی دانشجویان دانشجویی معاون خوابگاه


نظر شما :