اطلاعیه شماره ۲ اداره خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی درباره نحوه ثبت‌نام خوابگاه در نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۵ کد : ۱۹۰۵۶ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۹۵۴۴
اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی اطلاعیه شماره ۲ را درباره شرایط و نحوه ثبت‌نام خوابگاه، برای دانشجویان واجد شرایط در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۲، منتشر کرد.
اطلاعیه شماره ۲ اداره خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی درباره نحوه ثبت‌نام خوابگاه در نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱

اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی اطلاعیه شماره 2 خوابگاه را درباره شرایط و نحوه ثبت‌نام خوابگاه، برای دانشجویان واجد شرایط در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۲، منتشر کرد.

در متن اطلاعیه اداره خوابگاه‌های دانشجویی آمده است:
ضمن تبریک فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای دانشجویان، بدینوسیله شرایط ثبت نام غیرحضوری دانشجویان مجاز (غیربومی) متقاضی خوابگاه نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 به شرح ذیل اعلام می شود:
۱. ثبت نام خوابگاه و انتخاب اتاق برای دانشجویان ورودی جدید و قدیم، که حداقل دو دوز واکسن تزریق کرده اند لازم است پس از انجام انتخاب واحددر نیمسال اول تحصیلی 1402-1401 به صورت الکترونیکی و با مراجعه به سامانه خوابگاهی گلستان به آدرس https://ems.atu.ac.ir و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به ترتیب زمانبندی اعلام شده امکان پذیر است.
۲. همه دانشجویان روزانه و شبانه غیربومی، ورودی جدید و دارای سنوات مجاز (کارشناسی ورودی 972 به بعد، ارشد روزانه ورودی991 و ارشد شبانه 992 به بعد، دکتری ورودی 971 به بعد) می توانند با مراجعه به سامانه خوابگاهی گلستان، از ساعت ۱۳ روز سه شنبه 15 تا 21 شهریورماه نسبت به انتخاب اتاق اقدام نمایند.
۳. بر اساس بخشنامه شماره 20719/ 130 مورخ 21/12/96 صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، همه دانشجویان در ابتدای هرنیمسال تحصیلی و قبل از ورود به خوابگاه دانشجویی ملزم به پرداخت نقدی اجاره بها هستند که در این صورت تا90روز از ابتدای نیمسال تحصیلی مشمول ده درصد تخفیف نقدی می شوند و در صورت عدم پرداخت مبلغ از روز 91 تا پایان نیمسال تحصیلی بصورت بدون تخفیف محاسبه می شود و استفاده از خوابگاه در نیمسال بعد مشمول تسویه بدهی خواهد بود.
۴. دانشجویان روشندل یا غیرایرانی سنوات مجاز که پیش از این ساکن خوابگاه بوده‌اند می توانند پس از بازگشایی خوابگاه با مراجعه به مسئولان خوابگاه، نسبت به گرفتن اتاق اقدام کنند.
۵. لازم به ذکر است ثبت نام با پرداخت آنلاین شهریه(جدول شماره 1) و با دریافت رسید پرداخت الکترونیکی قطعی محسوب می‌شود.

 

«نحوه اسکان دانشجویان کارشناسی ورودی جدید 1401، به زودی اعلام خواهد شد.»

 

دانلود اطلاعیه شماره 2 اداره خوابگاه ها


 

کلید واژه ها: خوابگاه اداره خوابگاه خوابگاه دانشجویی دانشجویان نیمسال نیمسال تحصیلی تحصیلی ورودی شماره


نظر شما :