دستورالعمل راهنمایی دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی برای ازسرگیری آموزش حضوری از فروردین ماه سال ۱۴۰۱

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۳ کد : ۱۷۶۶۰ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۲۱۵
دستورالعمل راهنمایی دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی برای ازسرگیری آموزش حضوری از فروردین ماه سال ۱۴۰۱

پیرو دستورالعمل های قبلی معاونت آموزشی دانشگاه در خصوص حضوری شدن کلاس‌های دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی، دستور العمل راهنمایی دانشجویان اعلام شد.

متن این دستورالعمل به این شرح است:
دانشجویان عزیز 
با سلام و سپاس 
ضمن عرض تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات و با آرزوی سلامتی برای تک تک شما دانشجویان گرامی و خانواده محترمتان، در خصوص مهیا شدن شرایط ازسرگیری آموزش همگانی حضوری در دانشگاه ها موارد زیر را به اطلاع می رساند:
1-    برای از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه علامه طباطبائی، برنامه زمان بندی حضور دانشجویان در دانشگاه دسته بندی شد تا همه فعالیت های چهره به چهره علمی و آموزشی به تدریج به حالت عادی بازگردد. 
الف- کلیه کلاس های دانشجویان دوره دکتری و کارشناسی ارشد از 20 فروردین سال جاری با توجه به رشته تحصیلی دانشجو در محل دانشکده های ذیربط برگزار می شود.
ب‌-    کلیه کلاس های دانشجویان دوره کارشناسی رشته تربیت بدنی از 20 فروردین سال جاری در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می شود.
ج‌-    کلیه کلاس های دانشجویان دوره کارشناسی ورودی سال های 97 و 98 و ماقبل از 27 فروردین سال جاری با توجه به رشته تحصیلی دانشجو در محل دانشکده های ذیربط برگزار می شود.
د-   کلیه کلاس های دانشجویان دوره کارشناسی ورودی سال های 1400 و 99 از 4 اردیبهشت سال جاری با توجه به رشته تحصیلی دانشجو در محل دانشکده های ذیربط برگزار می شود.
2-    رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله مناسب فیزیکی در کلاس و محیط دانشکده ضروری است.
3-    جهت حفظ فاصله ایمن از تجمع و تردد غیرضروری در محیط دانشکده و دانشگاه خودداری کنید.
4-    در جلسه خوش آمدگویی و آشنایی با رئیس دانشکده، معاون آموزشی دانشکده و رئیس اداره آموزش دانشکده در محل اعلام شده در هر دانشکده حضور داشته باشید. 
5-    برنامه زمانی کلاس ها طبق برنامه ریزی درسی اعلام شده برای هر رشته و گرایش در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 در دانشکده های ذیربط برگزار می شود.
6-    جداول راهنمای طبقات و شماره کلاس ها علاوه بر اطلاع رسانی قبلی به استادان و دانشجویان، در ابتدای درب ورودی ساختمان هر دانشکده نصب شده است. 
7-    اسامی روسای ادارات آموزش دانشکده ها به همراه فهرست کارکنان آموزش و تحصیلات تکمیلی هر رشته در محل اداره آموزش نصب شده است. 
8-    روسای ادارات آموزش دانشکده ها و کارشناسان آموزش و تحصیلات تکمیلی هر دانشکده در محل آموزش دانشکده پاسخگوی سوالات و رفع ابهامات دانشجویان می باشند.
9-    مدیران گروه های آموزشی جهت راهنمایی و مشاوره تحصیلی و آشنایی با اعضای گروه پاسخگوی سوالات دانشجویان هستند.
10-  پیشخوان خدمت در ساختمان شهید بهشتی (ساختمان آموزش مرکزی) آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان را دارد.
11-    برای راهنمایی امور خوابگاه ها به کارشناسان امور دانشجویی مستقر در دانشکده ها مراجعه کنید.


نظر شما :