دومین نشست مشترک سرپرست دانشگاه با روسای دانشکده های دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

۲۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۶ کد : ۱۶۸۵۷ خبر روز
تعداد بازدید:۱۲۲۱
دومین نشست مشترک سرپرست دانشگاه با روسای دانشکده های دانشگاه علامه طباطبائی به منظور تبادل نظر و بررسی برنامه راهبردی دانشگاه و همچنین مسائل و موضوعات مشترک ۲۲ دی ماه جاری به میزبانی دانشکده علوم ارتباطات برگزار شد.
دومین نشست مشترک سرپرست دانشگاه با روسای دانشکده های دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر معتمدی، سرپرست دانشگاه در این نشست در سخنانی با تشکر و تقدیر از همراهی روسای دانشکده ها در اجرایی شدن برنامه راهبردی دانشگاه گفت: خوشبختانه برنامه راهبردی دانشگاه با مشارکت اعضای کمیته تخصصی شکل گرفت و برای اجرا و عملیاتی شدن به دانشکده ها ارسال شد. وی با  تاکید بر ضرورت برپایی نشست های مقدماتی برای اجرایی شدن طرح راهبردی دانشگاه گفت: در خصوص محورهای اصلی برنامه ها ضرورت دارد نشست هایی را در سطح دانشکده ها داشته باشیم.
در ادمه دکتر معتمدی با بیان اهمیت مشارکت کلیه اعضای علمی در سیاست گذاری های کلان دانشگاه به الزامات اجرائی و دقت در تحقق واقعی و کلیات برنامه راهبردی توضیحاتی ارائه داد. دکتر معتمدی با تاکید بر مشارکت جدی گروه های آموزشی و اعضای هیات علمی در تدوین برنامه های سالانه، این اقدام را زمینه ساز تعامل با دستگاه های اجرائی، صنعت و مراکز کار آفرینی و رشد برشمرد.
وی با تاکید بر استفاده همه جانبه از ظرفیت های دانشکده ها در ارتباط با صنعت و ایجاد کارآفرینی گفت: این آمادگی در بخش های مختلف دانشگاه که تجارب خوبی در این خصوص دارند از جمله مرکز رشد، کارآفرینی و همچنین مرکز آموزش های آزاد دانشگاه برای فعال نمودن ظرفیت های بالقوه در دانشکده ها وجود دارد تا بر اساس همکاری مشترک بتوان در تشکیلاتی مجزا به آموزش های آزاد در قالب مرکز و یا مدرسه کسب و کار راه اندازی شود و تا بر اساس آن در راستای آن به بهره وری و تامین نظام پایدار مالی برای دانشگاه دست یابیم.
در ادامه این نشست روسای دانشکده ها به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص مسائل جاری و نحوه مشارکت اعضای هیات علمی در تدوین برنامه راهبردی و موضوعات دانشکده ها پرداختند.

 


نظر شما :