طرح استعدادیابی شغلی برای ورودی‌های جدید دانشگاه علامه‌طباطبائی اجرا می‌شود

۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۵ کد : ۱۵۹۴۹
تعداد بازدید:۱۹۵۶
طرح سنجش استعدادهای شغلی برای کلیه ورودی های جدید مقطع کارشناسی دانشگاه علامه‌طباطبائی از ۲۵ مهر الی ۱۰ آبان اجرا می شود.
طرح استعدادیابی شغلی برای ورودی‌های جدید دانشگاه علامه‌طباطبائی اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی، این طرح به همت مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه و با همکاری واحد فناور اندازه از شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه و با هدف سنجش استعدادها و علایق شغلی و ایجاد پروفایل و کارنامه استعدادهای شغلی برای کلیه دانشجویان ورودی جدید به اجرا در می آید.
بر این اساس، علاوه بر سنجش شاخص‌های سلامت روان و جسمی که پیش از این در فرایند ثبت نام دانشجویان ورودی جدید انجام می شد، با اجرای این طرح از سال جدید، کلیه دانشجویان، کارنامه استعدادهای شغلی نیز دریافت خواهند کرد.
قرار است مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه از این نتایج برای ترسیم برنامه مسیر شغلی آینده دانشجویان، ارائه مشاوره های شغلی-تحصیلی و نیز برگزاری دوره های مهارت آموزی، جهت بالا بردن آمادگی دانشجویان برای ورود به بازار کار و کارآفرینی استفاده کند.
دکتر گودرزی، رئیس مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه، طرح «استعدادیابی شغلی» را ابتکار عملی عنوان کرد و گفت: این طرح برای اولین بار توسط دانشگاه علامه طباطبائی در حال اجرا است و به زودی می توان این امکان را در قالب انتقال تجربه و زیر ساخت های لازم در اختیار سایر دانشگاه ها و مراکز اشتغال آن ها قرار داد. 
دکتر حسین اسکندری، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و رئیس هیئت مدیره واحد فناور اندازه در مورد طرح استعدادیابی شغلی بیان کرد: این طرح  تلاشی است در جهت برداشتن گامی موثر برای کاهش شکاف بین انتظارات صنعت و بازار کار از خروجی‌های دانشگاه، به واسطۀ کمک به ایجاد زیرساخت های مدرسۀ اشتغال علامه و ارائه ابزارهای شناخت و ارزیابی نیازمندی های لازم و آموزش های مکمل به دانشجویان برای ورود به بازار کار (چه در نقش سرمایۀ انسانی یک شرکت و چه در نقش یک کار آفرین). 
برای آشنایی بیشتر با جزئیات طرح استعدادیابی شغلی ورودیان جدید می توانید به صفحه معرفی این طرح و آدرس زیر مراجعه کنید:‬
https://academy.andaze.io/atu-ac
 


نظر شما :