سرپرستان جدید معاونت آموزشی، توسعه و مدیریت منابع و حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه معرفی شدند

۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۵ کد : ۱۵۸۴۴ خبر روز
تعداد بازدید:۴۹۱۴
آیین تودیع و معارفۀ سرپرستان جدید معاونت آموزشی و معاونت توسعه و مدیریت منابع و مشاور سرپرست دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه ۱۱ مهرماه جاری برگزار شد.
سرپرستان جدید معاونت آموزشی، توسعه و مدیریت منابع و حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم دکتر رضا صابری، سرپرست جدید معاونت توسعه و مدیریت منابع، ضمن تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر، گفت: از دکتر معتمدی که در این مسیر به بنده اعتماد کردند سپاسگزاری می کنم. وی با بیان اهمیت خدمت در دانشگاه بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، تابلویی به عنوان راهبر داریم و آن هم ایجاد تمدن نوین اسلامی و مدینه ای است که باید به سمت آن حرکت کنیم. به طور قطع در این راه، علم و فناوری از رکن های مهم هستند. او افزود: در فضایی زندگی می کنیم که میزبان دو قشر استاد و دانشجو هستیم و خدمات تولید علم و فناوری را به بازوان توانمند استادان و تلاش دانشجویان انجام می دهیم.

دکتر صابری بیان کرد: مهم است با مجموعۀ آرمان ها و تلاش هایی که داریم احساس کنیم در یک خانواده زندگی می کنیم. بخش عمده این احساس مربوط به روابطی است که بین ما وجود دارد. نباید روابط سازمانی را دچار اختلال کنیم، بلکه باید بروز ارزش های اسلامی و انسانی در فضای دانشگاه روز به روز بیشتر شود.
وی گفت: فلسفه برگزاری این جلسه، تکریم از کاری انسانی و اسلامی است که همکاران برای ارتقای دانشگاه انجام دادند. ضمن قدردانی از تلاش های ارزنده همه آنها، تلاش می کنیم با همکاری و همدلی، آنچه اندوخته امروز است را با کارهای مطلوب تر، در آینده بیشتر و دوست داشتنی تر کنیم.
دکتر غلامعلی کارگر، معاون سابق توسعه و مدیریت منابع نیز در ادامه جلسه گفت: کار اجرایی دانشگاهی، انگیزه، شوق، انرژی و سلیقه می طلبد. با انجام کارهای اجرایی در دانشگاه سعی کردیم آرامش را به کلاس های درس، حوزه های آموزش، پژوهش، فرهنگی و اجتماعی وارد کنیم.
وی اظهار کرد: فردی که قبول مسئولیت می کند از انرژی، خانواده، وقت و عمر گرانبهای خود می گذرد. این کار ایثار است و این ایثار قابل تقدیر است، پس از همه کسانی که در گذشته مسئولیت داشته اند و یا الان قبول مسئولیت می کنند قدردانی می کنم و برای همه آنها آرزوی موفقیت می کنم.

در ادامۀ این مراسم، دکتر علی آدمی، سرپرست جدید معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر عظیم الشان، شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع)، گفت: کار کردن در دانشگاه ایثار است. ما در دانشگاه مانند یک خانواده ایم و باید هویت خانواده خود را حفظ کنیم. ارزش این خانواده را بدانیم و هویت آن را تقویت کنیم.
وی با بیان اینکه آموزش، پیشانی دانشگاه است، افزود: دانشجو از زمانی که وارد دانشگاه می شود و تا لحظه ای که از آن خارج می شود با آموزش سر و کار دارد. به طور قطع همکارانم با جدیت و تلاش بیشتر این حوزه را شکوفاتر کنند.
دکتر آدمی با تشکر از حسن اعتماد سرپرست جدید دانشگاه، گفت: امیدوارم که لایق این حسن اعتماد باشیم و بتوانیم بار این مسئولیت و امانت را به مقصد برسانیم و فضای علمی پر از صفا و مهربانی که در شأن دانشگاه علامه طباطبائی است را بین استادان، دانشجویان و کارکنان برقرار کنیم.
در بخش دیگری از این جلسه دکتر شجاع احمدوند، معاون آموزشی پیشین دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه مسئولیت اجرایی، کار سنگین و پر زحمتی است، افزود: با تلاش مدیران و همکاران مجموعه آموزش که دغدغه دیگری غیر از رشد و ارتقای دانشگاه برایشان در اولویت نبوده است، دانشگاه در بسیاری از زمینه ها جایگاه عالی و برتری دارد.
وی گفت: از همۀ همکارانی که تا کنون در رشد آموزشی دانشگاه تلاش کرده اند سپاسگزاری می کنم و برای دکتر آدمی که جوان و مجرب هستند و به طور حتم به واسطه جوانی موجب تحولات بهتری در حوزه معاونت آموزشی خواهند شد، آرزوی موفقیت و روزهای خوب دارم.

دکتر مهدی واحدی، مشاور سرپرست دانشگاه و سرپرست جدید حوزه ریاست و روابط عمومی در این مراسم بیان کرد: وارد شدن به عرصه ای که اصالت با عمل است برای معلمان که بیشتر عادت به حرف زدن دارند، سخت است ولی از این لحظه باید تلاش کنیم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم.
وی ادامه داد: امیدوارم به فضل خدا و همکاری همۀ خانوادۀ دانشگاه علامه طباطبائی، فارغ از هرگونه جهت گیری که ممکن است بین ما فاصله بیندازد و به طور حتم به مصلحت دانشگاه نیست، به سمت افق های روشن تر و پیشرفت های بیشتر حرکت کنیم. 
دکتر واحدی عنوان کرد: از همه کسانی که کمک کردند این راه دشوار به این برهه برسد سپاسگزاری می کنم و امیدوارم که خداوند این توفیق را به بنده و دیگر همکاران عنایت کند تا در مسیر پیشبرد اهداف دانشگاه و تعالی آن گام برداریم.
دکتر فائز دین پرست، مدیر سابق حوزه ریاست و روابط عمومی نیز در ادامه با تشکر از سرپرست جدید دانشگاه، گفت: امیدواریم نگاه دقیق و ارزشمند و افقی که ایشان ترسیم کرده اند به همه دانشگاه تسری یابد و در سال های آینده دانشگاهی پررونق تر و قوی تر را شاهد باشیم.
وی با قدردانی از همه افرادی که در زمان انجام مسئولیت همکار و همراه ایشان بودند، افزود: آنچه در این مدت انجام شد، منجر به کسب موفقیت هایی برای دانشگاه شد و خوشحال هستیم که توانستیم خدماتی برای ارتقا دانشگاه ارائه کنیم و گام هایی برای رسیدن به اهداف دانشگاه برداریم.
 


نظر شما :