با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

دکتر عبدالله معتمدی، سرپرست دانشگاه علامه‌طباطبائی شد

۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۲ کد : ۱۵۷۷۰ خبر روز
تعداد بازدید:۹۴۹۲
با حکم دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عبدالله معتمدی، عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی به عنوان سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد.
دکتر عبدالله معتمدی، سرپرست دانشگاه علامه‌طباطبائی شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر معتمدی، استاد تمام گروه روانشناسی بالینی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی و از چهره های برجستۀ علمی و فرهنگی شناخته شده در کشور است.
در حکم انتصاب دکتر معتمدی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی» منصوب می شوید.
انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی، جلب همکاری مدیران، استادان و کارکنان گرامی آن دانشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و به ویژه «تحول در علوم انسانی» ایفا نمایید. امید است با توکل به خداوند متعال، ماموریت و وظایف آن دانشگاه مرجع علوم انسانی را بر پایۀ سیاست ها، قوانین و برنامه های مصوب با رویکردی تحول گرایانه و مسئله محور  در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید.
توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
گفتنی است، دکتر معتمدی متولد 1341 شهرکرد، فارغ التحصیل رشته روانشناسی در سال 1368 در مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان بوده و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در سال 1373 در دانشگاه علامه طباطبائی طی کرد و همچنین مقطع دکتری خود را در سال 1381 در رشته روانشناسی در دانشگاه تربیت مدرس به پایان رساند.
وی در حال حاضر استاد تمام رشته روانشناسی بالینی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه‌طباطبائی است. تدریس از سال 1374 تاکنون، عضو کمیتۀ آمایش عالی، عضو هیئت امنای دانشگاه های منطقۀ اصفهان، رئیس دانشگاه شهرکرد از سال 84 تا 87، رئیس دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد از سال 82 تا 84، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی در سال 92، مدیر کارگروه تخصصی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی روانشناسی، رئیس گروه تخصصی روانشناسی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی، عضو کارگروه روانشناسی شورای تحول علوم انسانی و مدیر مسئول و صاحب امتیاز فصلنامۀ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد بخشی از سوابق دکتر معتمدی است.


نظر شما :