مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه‌طباطبائی:

دانشجویان در صورت تمایل و انتخاب پردیس دهکده المپیک می توانند واکسن خود را در این مرکز تجمیعی واکسیناسیون دریافت کنند

۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۶ کد : ۱۵۶۵۳
تعداد بازدید:۴۷۶۶
دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد دانشجویان این دانشگاه می توانند در صورت تمایل، مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا دانشگاه علامه‌طباطبائی در منطقه ۲۲ تهران را جهت واکسیناسیون انتخاب کنند.
دانشجویان در صورت تمایل و انتخاب پردیس دهکده المپیک می توانند واکسن خود را در این مرکز تجمیعی واکسیناسیون دریافت کنند

به گزارش روابط عمومی، دکتر زهره حسینی، مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی گفت: دانشجویان این دانشگاه می توانند در صورت تمایل مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا دانشگاه علامه‌طباطبائی در منطقۀ 22 تهران را انتخاب کنند و پس از دریافت پیامک و مشخص شدن زمان دریافت واکسن به این مرکز که در سولۀ ورزشی پردیس دهکده المپیک واقع شده، مراجعه کنند.
دکتر حسینی در ادامه اظهار کرد: انتخاب پردیس دانشگاه برای تزریق واکسن اختیاری است، دانشجویان می توانند مکان نزدیک به محل زندگی خود را نیز انتخاب کنند.
وی افزود: دانشجویانی هم که در شهرستان هستند می توانند مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان محل اقامت خود را انتخاب و پس از دریافت پیامک با در دسترس داشتن کارت ملی به آن مرکز مراجعه کنند.
گفتنی است، مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا دانشگاه علامه طباطبائی روز شنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور دکتر علیرضا زالی در پردیس دهکده المپیک این دانشگاه افتتاح شده است.
 


نظر شما :