وزیر علوم و رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت عضو هیئت علمی این دانشگاه را تسلیت گفتند

۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۲ کد : ۱۵۵۰۰ خبر روز
تعداد بازدید:۲۱۴۶
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، طی پیام های جداگانه ای درگذشت دکتر احمد گل‌محمدی، عضو هیئت علمی این دانشگاه را تسلیت گفتند.
وزیر علوم و رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت عضو هیئت علمی این دانشگاه را تسلیت گفتند

به گزارش روابط عمومی، در پیام دکتر غلامی خطاب به رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی آمده است: عروج جانسوز سرمایه‌های ارزشمند علمی و دانشگاهی خسران جبران‌ناپذیری برای جامعه است. خبر درگذشت استاد گرانقدر جناب آقای دکتر احمد گل‌محمدی، عضو محترم هیات علمی و مدیرگروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی که آثار ارزشمندی از خود بر جای گذاشته‌اند، موجب تاثر و تالم شد.

فقدان این استاد فرهیخته را به جنابعالی، خانواده محترم آن مرحوم، همکاران، دانشجویان و اساتید معزز دانشگاه علامه طباطبائی و جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن زنده‌یاد، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی هم در پیامی آورده است: دوست و همکار عزیزم دکتر احمد گل‌محمدی، مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، استاد فرهیخته ای که آثار گرانبهایش او را به ستاره بی بدیل آسمان دانش تبدیل کرده بود دل به سوی معشوق گشود و به آسمان رفت. فرهیختگی در صدای آرام و کلام دلنشینش موج می زد همین است که دوستان و همکاران و دانشجویانش رحلتش را باور ندارند. فراغش تحمل ناپذیر است و فقدانش جبران ناپذیر. درگذشت آن فرهیخته جاودان را تسلیت عرض می کنم.


نظر شما :