ثبت نام درخواست های وام دانشجویی آغاز شد

۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۲۸۰ اطلاعیه ها فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۴۴۲۶
مدیریت خدمات دانشجویی اعلام کرد:دانشجویان متقاضی وام می توانند از تاریخ 16 بهمن ماه جاری درخواست خود را در سامانه دانشجویی www.bp.swf.ir ثبت نمایند.
 ثبت نام درخواست های وام دانشجویی آغاز شد

متن این اطلاعیه به این شرح است:
ضمن گرامی داشت فرا رسیدن نیمسال تحصیلی جدید و آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه دانشجویان، به اطلاع دانشجویان محترم متقاضی وام های دانشجویی  می رساند که ثبت تقاضای وام در سامانه دانشجویی (پورتال) www.bp.swf.ir  از تاریخ99/11/16 فعال می باشد و ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.
براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان:
1-    اولویت پرداخت وام به دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت می باشد
2-    پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل پس از بهره مندی دانشجویان غیر شاغل و در صورت وجود اعتبار مازاد وام شهریه امکان پذیر می باشد.
3-    با توجه به اعمال تغییرات در فرم سند تعهد محضری در راستای تسهیل شرایط ضامنین و ارسال آن به کانون سردفتران و دفتریاران، از سال تحصیلی جاری ملاک ضمانت وام متقاضیان جدید صرفا سند تعهد جدید خواهد بود.
4-    دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران هستند، مجاز به درخواست وام شهریه نمی باشند. (درخواست سایر وام ها بلامانع است).
5-    دانشجویانی که سقف وام های دریافتی آنان از 150 میلیون ریال بالاتر باشد، می بایست نسبت به ارائه سند تعهد محضری ضامن دوم اقدام نمایند.
6-    تاکید می گردد برای دریافت وام ضروری از ارسال هرگونه فاکتور خرید لپ تاپ، گوشی و سایر لوازم کمک آموزشی اجتناب گردد.
7-    تصاویر اسناد ارسالی می بایست دارای نام و نام خانوادگی دانشجو، تاریخ معتبر، و حجم حداکثر KB200 باشد.

 


نظر شما :