به صورت مجازی؛ جشن نو دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی به صورت دانشکده ای برگزار می‌شود

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۳۰۹ فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۳۳۴۲
جشن نو دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی از تاریخ 24 آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود.
به صورت مجازی؛ جشن نو دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی به صورت دانشکده ای برگزار می‌شود

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جشن که با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار خواهد شد، 11 دانشکده این دانشگاه در روزها و زمانبندی های تعیین شده به ارائه برنامه های متنوع خود برای آشنایی دانشجویان نو ورود خواهند پرداخت.

دکتر وحید شالچی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در این خصوص گفت: جشن ورود به دانشگاه 3500 پذیرفته شده مقاطع مختلف این دانشگاه از تاریخ 24 آبان ماه لغایت یکم آذرماه با حضور روسای دانشکده ها، استادان شاخص و نامی دانشکده ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد. او با اشاره به ضرروت آشنایی بیشتر دانشجویان جدید با فضاهای مختلف دانشگاه افزود: تلاش شده است فضای تعاملی و گفتگو محور در این مراسم به منظور پاسخ به سئوالات و ابهامات دانشجویان نوورود، لحاظ گردد. معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اضافه کرد: پیام تبریک رئیس دانشگاه،سخنرانی رئیس دانشکده و حضور استادان شاخص هر دانشکده، پخش کلیپ معرفی دانشکده با هدف به تصویر کشیدن

فضای دانشکده، موشن گرافی معاونت های دانشگاه و نیز پخش کلیپی از فضاهای دانشگاه و در نهایت پاسخ به پرسش دانشجویان از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی دانشگاه در خصوص نحوه ورود دانشجویان نو ورود به این مراسم و نیز زمانبندی های مراسم هر  دانشکده گفت: این جشن ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد و نحوه ورود دانشجویان در زمان های تعیین شده از طریق وب سایت دانشگاه و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

 

 


نظر شما :