فراخوان دانشگاه علامه طباطبائی برای انتخاب رئیس اداره روابط عمومی

۲۴ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۱۱۱ خبر روز
تعداد بازدید:۳۱۰۹
دانشگاه علامه طباطبائی در نظر دارد در اجرای سیاست­‌های دانشگاه مبنی بر بهره‌‌گیری از افراد مستعد برای تصدی پست‌های مدیریتی، ایجاد فرصت برای زنان و جوانان، بهره‌گیری از قابلیت‌های افراد متخصص، باتجربه و مستعد درون‌سازمانی وکمک به شفاف‌سازی فرایند انتخاب و انتصاب در دانشگاه، برای تصدی پست رئیس اداره روابط عمومی، از همه داوطلبان واجد شرایط در خانواده دانشگاه (اعم از اعضای هیاًت علمی،کارکنان و دانشجویان مقطع دکتری) برای قبول مسئولیت دعوت به همکاری‌ نماید.
فراخوان دانشگاه علامه طباطبائی برای انتخاب رئیس اداره روابط عمومی

الف)  شرح وظایف رئیس اداره روابط عمومی

1.   ارتقای سطح اعتماد عمومی با پایبندی به شفافیت، اطلاع‌رسانی دقیق، و تسهیل ارتباط با ذینفعان

2.   تصمیم‌سازی در خصوص سیاست‌های خبری، ارتباطی و انتشاراتی دانشگاه

3.   آماده‌سازی زیرساخت‌های اطلاع‌رسانی و اجرای «قانون انتشار و دسترسی آزادانه به اطلاعات»

4.   مدیریت پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری اینترنتی فارسی و انگلیسی

5.   کمک به گردش اخبار و اطلاعات در دانشگاه

6.   مدیریت تولید، انتشار و ارزیابی پیام‌ها، محصولات فرهنگی و هنری و برنامه‌های رسانه‌ای اثربخش (در مطبوعات، رادیو و تلویزیون، و فضای مجازی) درباره برنامه‌ها و مدیریت‌های دانشگاه

7. مدیریت برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها، کنفرانس‌ها، دیدارهای عمومی و سایر رخدادها در دانشگاه؛ و اطلاع‌رسانی درخصوص آن‌ها

8.مشارکت در انجام امور مطبوعاتی و سمعی و بصری براساس برنامه‌های مصوب دانشگاه

9.  ایجاد ارتباط موثر با واحدهای روابط عمومی سایر نهادها و سازمان‌ها

10.پاسخگوئی به پرسش‌ها و نیازهای اطلاعاتی ارباب رجوع

11.مشارکت در تهیه تقویم دانشگاهی براساس رویدادهای مهم ملی، مذهبی و بومی

 12.مشارکت در نظر سنجی و انعکاس افکار عمومی جهت بهره‌برداری‌های لازم دانشگاه

13. هماهنگی و اقدامات لازم جهت تهیه و ضبط برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و مطبوعاتی

 14. مشارکت در انجام امور مطبوعاتی و سمعی و بصری مربوط به برنامه‌های مصوب دانشگاه

15.دریافت مطالبات، مکاتبات و شکایات مردمی و ارجاع آن به مراجع و واحدهای ذیربط

16.شرکت فعال در دوره‌های کارآموزی، مهارتی و اموزشی جهت ارتقاء معلومات و توانمندی‌های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله

17. صیانت از حریم دانشگاه در مقابل فضاسازی­های رسانه‌ای و کمک به پاسخگویی دانشگاه به ابهام­ها، شایعات و انتشار اخبار نادرست

18. مشارکت در تدوین و مدیریت انتشار گزارش‌های دوره‌ای عملکرد دانشگاه

19. تسهیل و تسریع ارتباطات درون سازمانی بین مدیریت با اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه

20. ساماندهی آرشیو اسناد اطلاع‌رسانی و روابط عمومی

21. طراحی و مدیریت برند دانشگاه

22. طراحی و مدیریت بصری و مبلمان دانشگاه

23. انجام سایر امور مربوط و حسب مورد با دستور مقام مافوق

ب) شرایط احراز سمت رئیس ادارهروابط عمومی

  1. برخورداری از صلاحیت‌های عمومی بر اساس قوانین کشور
  2.  تسلط به دانش و مهارت­های مدیریت ارتباطات بین فردی، گروهی، سازمانی، اجتماعی و رسانه‌ای
  3.  دارای مهارت در یکی از حوزه‌های روزنامه‌نگاری، فیلم‌سازی، تولید انیمیشن، یا سایر محصولات رسانه‌ای
  4.  مسلط به مهارت‌های ارتباطات کلامی و نوشتاری در زبان­های فارسی و انگلیسی
  5. دارای ارتباطات مناسب با فعالان رسانه‌ای (روزنامه‌ها، خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و ...)
  6. تسلط بر شیوه­های نوین ارتباطات و شبکه­‌های اجتماعی (روابط عمومی الکترونیک)
  7. آشنایی با نرم‌افزارهای کاربردی عمومی و نرم‌افزارهای تخصصی حوزه رسانه و ارتباطات
  8. تجربه خبرنویسی، ویراستاری و تدوین متون خبری
  9. آشنایی با حقوق و قوانین رسانه­ای‌ و روابط عمومی

ج) مدرک تحصیلی

داوطلبانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های علوم ارتباطات، فرهنگ و ارتباطات، تبلیغ و ارتباطات فرهنگی، روابط عمومی، روزنامه­‌نگاری و مدیریت رسانه هستند، در اولویت انتخاب می­باشند.

د) مدارک مورد نیاز

1.   نامه درخواست شامل متنی با حداکثر 1000 کلمه که توضیح دهد ویژگی‌ها و توانمندی­های متقاضی چگونه با نیازمندی­‌های سمت رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه متناسب است.

2.   تکمیل فرم ارزیابی و مشخصات (پیوست)

3.   ارسال اسکن مدرک تحصیلی

سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیل شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.

هـ)شرایط همکاری

شرایط اداری همکاری و پرداخت حقوق و مزایای مربوط تابع ضوابط اداری دانشگاه خواهد بود.

و) نحوه ارسال درخواست

کلیه افراد علاقمند به همکاری که شرایط مورد نظر برای تصدی پست اعلام شده را دارا می‌باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ 1398/07/29، با ارسال خلاصه سوابق و مشخصات خود در قالب فرم ارزیابی (پیوست) به نشانی پست الکترونیک farakhan@atu.ac.ir اقدام نمایند.

داوطلبان می­توانند جهت اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ارزیابی به سایت دانشگاه به نشانی atu.ac.ir مراجعه نمایند و یادر صورت داشتن هرگونه سوال با شماره­‌های داخلی 2107 (آقای محمدی) و 2120 (خانم رضایی) تماس حاصل نمایند.

فرم ارزیابی پست رئیس اداره روابط عمومی


نظر شما :