درخشش دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در شبکه دانشگاه های راه ابریشم

۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۰۹۹ خبر روز
تعداد بازدید:۲۸۴۰
در پنجمین مجمع روسای شبکه راه ابریشم و اعلام نتایج جشنواره‌های بین‌المللی این شبکه، دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.
درخشش دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در شبکه دانشگاه های راه ابریشم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این جشنواره در بخش های مختلف برگزار شد، در جشنواره انشانویسی با موضوع نقش دانشگاه‌ها در پیوند جوامع حوزه راه ابریشم، ابوالفضل امانیان دانشجوی دکترای جامعه شناسی با کسب رتبه نخست، جایزه ویژه این جشنواره که سفر رایگان به قزاقستان و شرکت در مجمع عمومی بود را دریافت نمود.

همچنین در جشنواره عکاسی با موضوع بازارهای جاده ابریشم باقر نصیر، دانشجوی کارشناسی ارشد مطالعات منطقه‌ای موسسه بیمه اکو، مسعودکازرونی دانشجوی کارشناسی ارشد زبان شناسی و سامان خدایاری، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات رتبه‌های برگزیده را از آن خود کردند.

گفتنی است به دنبال انتقال دبیرخانه دانشجویی شبکه دانشگاه های راه ابریشم از سئول به تهران در شهریور 1397، امسال نیز برای دومین بار مریم بلوری دانشجوی دکترای زبان و ادبیات انگلیسی به عنوان دبیرکل دبیرخانه دانشجویی این شبکه (USSAN) در سمت خود ابقاء شد، همچنین محمد رسولی دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی به عنوان سرپرست ارشد تیم‌های آسیا و اروپا انتخاب شد. لازم به ذکر است این سمت برای دومین سال متمادی به نماینده‌ای از کشور ایران و دانشگاه علامه طباطبائی تعلق گرفته است.

افزون بر این­ها، امسال برای نخستین بار و به ابتکار دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی، جشنواره فیلم کوتاه راه ابریشم با موضوع بازارهای راه ابریشم برگزار شد و از میان 23 فیلم ارسال شده به دبیرخانه، هشت فیلم شایسته تقدیر شناخته شد و کلیپی کوتاه از آثار برتر تهیه و نمایش داده شد.

 

 


نظر شما :