فراخوان شرکت در رویداد« الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت»

۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۰۸۵ خبر روز
تعداد بازدید:۲۵۱۵
دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نظر دارد همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال 98، رویداد یک روزه ای با عنوان «الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه وصنعت»را برگزار نماید.
فراخوان شرکت در رویداد« الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت»
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این رویداد با توجه به سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور تقویت ارتباط دانشگاه¬ها با بخش¬های مختلف جامعه و صنعت و در راستای بهره گیری از ظرفیت فرهیختگان جامعه در ارائه ایده ها و راهکارهای نو در برقراری ارتباط موثر میان دانشگاه و جامعه برگزار خواهد شد. شناسایی و تقدیر از طرح¬ها و الگوهای نوین در توسعه و تسهیل ارتباط دانشگاه¬ها، پژوهشگاه¬ها و موسسات پژوهشی با جامعه و صنعت از اهداف برگزاری این رویداد است. 
استادان و صاحبنطران علاقمندان می توانند با وارد کردن  خلاصه ایده خود در فرم مربوطه تا تاریخ 30 آبان ماه سال جاری آن را به آدرس ایمیل industry@msrt.ir ارسال فرمایند. 
لازم به ذکر است ایده های دریافتی پس از بررسی و داوری اولیه، از سوی هیات داوران انتخاب و طرح‌های منتخب به منظور شرکت در رویداد دعوت بعمل خواهد آمد. زمان و محل برگزاری رویداد 27 آذر سال جاری همزمان با برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری کشور واقع درمحل دائمی نمایشگاه¬های بین المللی تهران خواهد بود.

نظر شما :