• آرشیو اخبار آموزشی پژوهشی


چهارده کتاب پر فروش انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در سال 1395 معرفی شدند

به دنبال ارزیابی و تهیه آمار فروش سال گذشته، چهارده کتاب پر فروش مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و بنا بر اعلام مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی، بر اساس آمار فروش کتاب های این مرکز ، کتاب های: فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف سید مهدی الوانی و فتاح شریف زاده، حسابداری کنترل¬های مالی دولتی تالیف جعفر باباجانی، علم النفس تالیف شکوه السادات بنی جمالی و حسن احدی، آزمونهای روانی: مبانی نظری و فنون تالیف هادی بهرامی، سیستم های اطلاعات مدیریت ترجمه حبیب رودساز، سینا محمدنبی و امیر حسین بهروز، حسابداری پیشرفته بخش عمومی تالیف جعفر باباجانی، مدیریت مراکز پیش دبستانی تالیف فرخنده مفیدی، تحلیل محتوی در علوم اجتماعی و انسانی ترجمه نادر سالار زاده امیری، گزیده های نظم و نثر فارسی تالیف منوچهر دانش پژوه، آزمونهای فرا فکنی شخصیت تالیف هادی بهرامی، حقوق بیمه تالیف غلامحسین جباری، تجزیه و تحلیل سبد اوراق بهادار ترجمه غلام رضا اسلامی، فردین رهنمای و فرشاد هیبتی، اصول بازاریابی با تاکید بر نمونه های موفق ایرانی تالیف سید محمد میر محمدی و اقتصاد مدیریت ترجمه شهرزاد برومند به عنوان کتاب های پر فروش انتشارات دانشگاه در سال 1395 است.

مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه با توجه به راهبرد های توزیع و فروش کتاب و اصلاح و بهینه سازی فرایند چاپ و نشر کتاب و  نیز با بهره مندی از ابزار های دیجیتال در عرصه فروش آنلاین، انعقاد تفاهم نامه با ناشرین مطرح و برگزاری آیین رونمایی از کتاب های منتشره، تلاش دارد تا کانال های فروش محصولات دانشگاه را افزایش و دسترسی های آسان تری برای متقاضیان خرید محصولات دانشگاه فراهم نماید.  لازم به ذکر است، در حال حاضر فروش محصولات انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی از طریق 3 کتاب فروشی دانشگاه واقع در  پردیس اصلی دانشگاه (دهکده المپیک)، دانشکده اقتصاد و کتاب فروشی عصر دانش (نمایندگی انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در خیابان انقلاب) و سامانه فروش آنلاین به آدرس book.atu.ac.ir صورت می گیرد.

چهارشنبه ٢١ تير ١٣٩٦ - ١٠:٤٠ شماره خبر: ٣٨٨٢ بازدید: 1297 نسخه چاپي